Identiteit vertolken in website-teksten
Voor het uitzendbureau DTL Connect heeft meer_communicatie nieuwe website-teksten geschreven. Het bedrijf richt zich op het aantrekken en uitzenden van toegewijde vakmensen bij passende werkgevers. Ze onderscheiden zich door hun kandidaten met persoonlijke aanpak en aandacht te selecteren, hierdoor vergroten zij de kans dat de kandidaat bij een écht passende baan terecht komt. DTL Connect gaat voor een duurzame relatie tussen kandidaat en werkgever.
Deze mooie filosofie kwam nog niet helder naar voren op de huidige website. Daarom herschreef meer_communicatie de websiteteksten, waarin de onderscheidende aanpak van het bedrijf terug kwam. Zowel in de wervende teksten richting kandidaten, als in commerciële teksten richting opdrachtgevers komt de mensgerichte identiteit van DTL Connect terug. Mission accomplished!
Martijn Baggerman, DTL Connect:
meer_communicatie leefde zich volledig in, in ons bedrijf en onze visie en kon hier vervolgens tekstueel een scherpe vertaalslag in maken. Bij ons eerste gesprek merkten we dat Ysabel goed voorbereid was en ze snel kon schakelen. Door het empathisch en meedenkend vermogen van meer_communiactie resulteerde dit snel naar hetgeen wij voor ogen hadden.